Saturday 11 June 2016

Rahsia Bank Negara Yang Ramai Tak Tahu.

Ramai nak tahu sejarah BNM. Pada 26 January 1959  tertubuhlah sebuah bank Rothschild yang diberi nama Bank Negara Malaysia (National Bank Of Malaysia).

Istilah ''Bank Negara'' bukanlah bermaksud ia milik kerajaan Malaysia yang dipilih rakyat, ia sebenarnya sebuah bank persendirian tetapi rakyat ditipu dengan istilah ''Bank Negara''
Rothschild memilih perkataan Bank Negara untuk memanipulasi pemikiran rakyat. Jika dinamakan Bank Of Rothschild , dah tentu ia akan menerima tentangan kerana bunyi nama tersebut tak berkepentingan rakyat.

Maka Rothschild memberi nama ''Bank Negara'' untuk menutup mata rakyat, dan istilah ''Bank Negara'' diguna pakai di semua negara dunia  yang pada hakikatnya bukan milik kerajaan atau lebih jelas lagi, bukan milik rakyat.

Tujuan penggunaan wang kertas ialah memudahkan Rothschild mengawal inflasi, ekonomi dan dagangan saham seluruh dunia.

Dengan wang kertas juga, Rothschild boleh mengawal nilai mata wang sesebuah negara mengikut kemahuannya.

So apa solusi terbaik untuk bank? Ya, BANKRAP

Apa yg harus umat islam lakukan adalah berusaha melangsaikan segala hutang2 yang ada dan berhenti mengambil hutang yang baru. Ini kerana jika kita berhutang baik secara Islam atau konvensional sekalipun, kita bersubahat mencairkan nilai wang itu sendiri.

Simpanlah emas.
Percaya tak?

Jika semua rakyat Malaysia keluarkan duit dari bank2 di Malaysia. Hanya 10% sahaja orang yang akan dapat duit mereka disebabkan bank memang takde duit, mereka hanya cipta duit secara maya sahaja melalui digit2 dalam buku akaun dan akaun online anda.

Kalau nak simpan duit, tukarkan duit tersebut kepada komoditi seperti emas/perak. Kerana barangan komoditi ini takkan hilang nilai. Semakin jatuh nilai duit, makin tinggi harga komoditi.
"Sesiapa yang menguasai bank, dialah yang memerintah dunia..."

#Return_Of_The_Gold_Dinar
#Illuminati_VS_Islam

Ini hanya lah teori semata-mata, bukan suatu fakta yang wajib diyakini dan dipercayai. Terpulang pada individu untuk percaya atau tidak.


No comments:

Post a Comment