Thursday 14 April 2016

ASB atau EMAS

ASB atau EMAS.

Mana satu pilihan hati. Kalau anda Tanya saya, saya akan katakan both, ya kedua-duanya sekali tanpa ragu.

Guru saya Tuan Azizi Ali juga ada menyebut berkaitan ASB dalam seminar ‘Kolej Jutawan’ beliau. Bila dengar kita rasa macam biasa je kan, mana boleh kaya dengan ASB. Tengok, niat anda pon dah salah. Betulkan niat balik, bukan nak kaya tapi nak bantu orang lain, nak bantu orang kena ada duit, jadi saya terpaksa kaya untuk bantu orang lain. Bagaimana nak kaya dengan ASB. Baik sebelum saya pergi lebih jauh, saya nak anda tonton video ini dulu. Boleh.




Dah habis tengok video, kalau belum jangan teruskan membaca takut anda tak faham apa yang saya nak bagitahu. Sekarang habiskan dulu video di atas, dah habis? Ok boleh teruskan membaca.
Jadi macam mana, tersedak tak. Sentap tak. Percaya tak. Dengan ASB je boleh buat duit.
Tak nak celoteh panjang,klik link dibawah untuk dapatkan harga promosi. Dulu saya dapatkan RAHSIA ASB dengan harga RM150, sekarang hanya RM100 sahaja. Cepat sebelum harga kembali naik.




So, macam mana pulak dengan EMAS.  Dalam IMKK, seminar yang dikendalikan oleh Dr. Azizan Osman sendiri sangat-sangat menekankan berkaitan simpanan emas fizikal. Ya, emas fizikal. Beli emas dapat emas, bukan dapat kertas atau sijil semata. Kalau dah dapat emas fizikal, pastikan emas tulen, bukan luar emas dalam nya besi. Menangis tak berlagu nanti.

Antara sebab mengapa EMAS menjadi pilihan saya.


Sepanjang saya hidup, ada beberapa syarikat emas yang boleh dipercayai antaranya ialah Publicgold. Dalam syarikat PublicGold, pihak syarikat menyediakan, platform terbaik kepada masyarakat untuk membeli emas fizikal berketulenan 999.9 dengan harga yang murah,tanpa GST dan ptuh syariah.



Bagaimana anda boleh dapatkan emas fizikal, MUDAH. Hubungi saya di talian 013-256 8700 untuk saya bantu anda.


Ini maksud INFLASI.





1 comment: