Saturday 26 March 2016

Solusi Poket Bocor


TIPS ELAK KEBOCORAN WANG BAGI YANG MAKAN GAJI SETIAP BULAN


Masalah Sering Berlaku:.-

Ini yang sering terjadi kepada setiap individu, terutamanya yang MAKAN GAJI

Solusinya:.-

Cara terbaik untuk mengelak diri dari sering terjadi kebocoran wang, asingkan sekurangnya 10% atau mana yang bersesuaian dari pendapatan setiap bulan kepadad EMAS fizikal, kenapa saya suruh anda tukar kepada emas, kerana ini adalah perkara yang Guru saya DAO ajarkan.

Perkara ini telah pun saya jelaskan pada posting CARA URUS WANG PROFESSIONAL.

Kenapa saya katakan cara ini adalah yang terbaik?

Pertama, sememangnya FITRAH manusia dengan wang akan dikaitkan dengan BERBELANJA. Apabila wang yang dipegang atau berada dalam simpanan bank, otak akan sering berfikir untukk berbelanja kerana ianya suatu yang menyeronokkan.

Jadi cara terbaik untuk elakkan diri dari BERBELANJA BERLEBIHAN, selamatkan dahulu pendapatan dengan cara alihkan ke dalam bentuk emas.

Elak kebocoran wang.
Beli EMAS bukan bermakna wang habis digunakan, tapi sebenarnya anda hanya gantikan dari wang kertas kepada logam EMAS.
Apabila wang telah ditukarkan kepada EMAS, secara automatik otak akan terus bertindak mengatakan EMAS cantik, sayang utk dijual, emas untuk simpan. EMAS yang ada pada diri anda tidak akan susut nilainya, bahkan akan terus meningkat dari semasa ke semasa.

Hari ini anda tak perlu risau kerana, anda boleh dapatkan emas seberat 0.5 gram dengan harga kurang daripada RM 100 (harga pada hari ini 20/3/16) dan sudah pasti EMAS FIZIKAL ini mampu anda miliki. Biar mula kecil, hasilnya nanti besar.

Terdapat banyak syarikat-syarikat yang memasarkan emas Gold Bar dengan berat 0.5 gram dan 1 gram. Sebagai contoh syarikat public gold.




Selain itu, anda juga boleh dapatkan emas GoldBar daripada bank ( maybank, UOB bank, etc) atau kedai emas (Poh Kong,Wah Chan, etc) .

Tetapi hati-hati sebelum membeli, pastikan anda tidak ditipu dan kenal pasti diantara semua syarikat, bank dan kedai emas tersebut yang manakah memberikan harga paling murah serta nilai spread nya yang rendah.


Untuk dapatkan GoldBar & Dinar yang berketulenan 999.9, iaitu ketulenan yang bergred tinggi, boleh hubungi saya di 013-2568700.


No comments:

Post a Comment